poniedziałek, 23 listopada 2015

Klocki drewniane z Biedronki

          Ostatnio kupiłam drewniane klocki w Biedronce, które skusiły mnie ceną. Kosztowały 39,99 zł. Uważam, że jakość produktu jest bardzo wysoka jak na tak niską cenę. Moje dziecko wprawdzie nie ma 3+ lat, ale i tak świetnie się bawi kolejką z drewnianymi torami. Mała próbuje jeździć po torze, ale dla niej jest to jeszcze za nudne zajęcie. Jednakże fascynuje ją w jaki sposób przyciągają się wagoniki. Wrzuca je do metalowego garnka i cieszy się jak nie chcą się odkleić od dna. Z torów układa własne budowle i drogi dla pociągów. Jak na dziecko nie mające 2 lat byłam zafascynowana, ile rzeczy potrafi stworzyć z jednego wiaderka klocków. Jak już nie ma pomysłów na zabawkę klockami to toczy wiaderko, staje na nim, zakłada sobie na głowę, wyjmuje i wkłada w nie klocki. Codziennie bawi się nimi minimum godzinę.

 W wiaderku oprócz kolejki i torów znajdowały się drzewa, ludziki, znaki drogowe oraz słupy. Ludziki mojemu dziecku na tyle wydają się realistyczne, że daje im jeść i pić. Toteż gorąco polecam wiaderko z klockami z Biedronki. Ceny tego typu zestawu w Internecie i innych sklepach wahają się około 50zł. W Lidlu można kupić kolejkę napędzaną, ale trudno mi ocenić czy zestaw jest lepszy. Na pewno kosztuje więcej i wydaje się mniej twórczy. Kolejka, którą dziecko samo musi wprawić w ruch zachęca je do myślenia i kreatywności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz